Friday, October 14, 2011

Έλενα Παπαβασιλείου... "δεν υπήρξα ποτέ ντίβα.... η εκπομπή είναι της Ναταλίας"...

Τον τελευταίο καιρό όλα τα Μedia πλέκουν εγκώμια για εκείνη όσον αφορά την σχέση της με την Ναταλία Γερμανού και το αν μπορεί να είναι... άξια αντικαταστάτρια της Σίσσυς Χρηστίδου..
Έφαγε όλα τα σχόλια, τα χώνεψε και τώρα ήρθε η ώρα να απαντήσει στο περιοδικό People "Εγώ χαίρομαι και μόνο που έχω δουλειά. Η εποχή μας δεν σηκώνει πια καλάμια και ντίβες- κι εγώ δεν υπήρξα ποτέ ντίβα. Δεν δουλεύω για χόμπι, έχω ανάγκη και το κάνω. Από εκεί και πέρα, ο ρόλος που ανέλαβα στην εκπομπή, ήταν ξεκάθαρος εξαρχής(...) Όταν πήγα για να συζητήσω, ποτέ δεν μου είπαν ότι πρέπει να «κλωνοποιηθώ» σε Σίσσυ Χρηστίδου. Άλλωστε, δεν μπορώ και δεν θέλω να το κάνω! Απλά μου πρότειναν να συμμετάσχω στην εκπομπή της Ναταλίας. Γιατί η εκπομπή, είναι ξεκάθαρα της Ναταλίας και εγώ είμαι ένα μέλος της ομάδας (...) Έχω μια χαρά σχέση με τη Ναταλία, δεν τσακώθηκα ποτέ μαζί της- όπως έγραψαν και συνεχίζουν να γράφουν κάποιοι- και, πριν συμφωνήσω για την εκπομπή, μίλησα μαζί της-γιατί δεν θα πήγαινα κάπου αν δεν συζητούσα πρώτα με την παρουσιάστρια για να δω πως αισθάνεται κι εκείνη με αυτό...."Νομίζουμε ότι όλες οι απορίες πλέον λύθηκαν...

0 comments:

Post a Comment