Κάποιοι θα έλεγαν «όχι κι άσχημα». Δεν ισχύει όμως αυτό για την «βασίλισσα των νέων media», όπως αποκαλείται στην Αμερική το… πατριωτάκι μας, που δημιούργησε το πιο πετυχημένο blog στις ΗΠΑ, το Huffington Post, με αξιοσημείωτη παρεμβατικότητα στα δημόσια πράγματα.
Πριν από μερικούς μήνες, η Αριάννα Χάφινγκτον πούλησε το «παιδί» της στην εταιρεία-κολοσσό AOL, έναντι 315 εκατομμυρίων δολαρίων, και η ίδια κατέχει κυρίαρχη θέση στον καινούριο Όμιλο που δημιουργήθηκε.
Το προφίλ της ωστόσο έχει πληγεί. Τόσο από την ακραία στροφή του Huffington Post, που εξελίσσεται σε δικτυακή φωνή του Tea Party, όσο και από τις δημόσιες καταγγελίες bloggers οι οποίοι έγραφαν άρθρα, και έμειναν εκτός αγοραπωλησίας, χωρίς η Αριάννα Χάφινγκτον να τους προσφέρει ένα, συμβολικό έστω τίμημα, για τη βοήθειά τους, στην οποία στηρίχτηκε η τεράστια επιτυχία του Huffington Post.
0 comments:
Post a Comment